نماشوم مبنای رفتارش با دوستانش،اعتماده!

اینجا فقط چند نکته نوشتیم که بعدا دلخوری پیش نیاد.پس اگر دوست دارید که دوست تر باشیم،این موارد رو بخونید و موقع خرید در نظر داشته باشید:

شرایط خرید اول از نماشوم

نماشوم گاهی برای کسانی که اولین خریدشون از نماشوم رو انجام میدن یه امتیازایی مثل تخفیف یا هدیه در نظر میگیره، اما برامون مهمه که توجه کنید خرید اول در نماشوم به معنی مشتری جدیده (و نه کاربر جدید).به همین دلیل در صورتی که کاربری بعد از خرید اولش، باثبت نام مجدد همچنان از کد تخفیف یا امتیاز های مربوط به خرید اول استفاده کنه و ونماشوم تشخیص بده که قبلا از سایت خرید داشته؛این حق رو داره که سفارشش رو لغو کنه ومبلغ پرداختی به حساب کاربری شخص در نماشوم برگشت بخوره.

راه های خرید از نماشوم

نماشوم را های مختلفی برای فروش محصولاتش داره،از جمله:سایت نماشوم،ثبت سفارش از طریق تلفن یا واتساپِ ارتباط با مشریان نماشوم، سفارش در دایرکت اینستاگرام،سفارش عمدعه و سازمانی، عاملیت های فروش و… نکته‌ی مهم اینه که همه‌ی این محصولات در صورت داشتن بسته‌بندی، با نام نماشوم بسته‌بندی شده و هنگام خرید این محصولات، فاکتور معتبر هم با نام نماشوم صادر میشه. ما فقط مسئولیت کیفیت محصولی رو می‌پذیریم که از یکی از این راه ها تهیه کرده باشید. خلاصه مواظب کسانی که ممکنه بدون اطلاع ما خودشون رو نماشومی جا بزنن باشید. لوگوی نماشوم رو هم بالای سایت با دقت ببینید. این لوگوی ماست و اگه کسی دیگه اسم خودشو گذاشت نماشوم ما نیستیم.



بازگشت به بالا
×

مشاوره فروش زعفران نماشوم

× خرید عمده و مشاوره